Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami!
Formularz kontaktowy
sprawa niecierpiąca zwłoki?
Napisz do nas lub zadzwoń!
Napisz do nas e-mail: lunavistore.kontakt@gmail.com
lub zadzwoń pod numer: 514-752-394
Odpowiadamy w dni robocze w godzinach 8:00–16:00.
Zawsze staramy się odpowiedzieć w ciągu 24–48h.
Najczęściej zadawane pytania:
-
Jak długo muszę czekać na dostawę mojego zamówienia?
Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godzin, jeśli złożysz je tego samego dnia. Współpracujemy z zaufanymi firmami kurierskimi i paczkomatami, byś mógł otrzymać swoje produkty szybko, bezpiecznie i bez stresu.
-
Czy muszę zakładać konto, żeby złożyć zamówienie?
Nie. W Lunavi możesz zrobić zakupy bez rejestracji – wystarczy podać dane do wysyłki. Jeśli jednak założysz konto, łatwiej sprawdzisz historię zakupów i szybciej złożysz kolejne zamówienia.
-
Czy mogę zwrócić produkt, jeśli nie spełnia moich oczekiwań?
Oczywiście. W Lunavi zwroty są proste i bezproblemowe – wystarczy, że się z nami skontaktujesz. Zależy nam, byś był w pełni zadowolony z zakupu.
-
Jakie formy płatności akceptujecie?
W Lunavi płacisz tak, jak Ci wygodnie – Przelewy24 (w tym BLIK), szybki przelew, PayPal lub tradycyjny przelew bankowy.
Wszystkie transakcje są szyfrowane i bezpieczne. -
Czy mogę połączyć kilka produktów w jedno zamówienie?
Tak, oczywiście! Możesz dodać do koszyka produkty z różnych kategorii. Jeśli pochodzą od różnych dostawców, mogą zostać wysłane w osobnych paczkach, ale zawsze informujemy Cię o tym w szczegółach zamówienia.
-
Czy otrzymam paragon/fakturę?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem, a fakturę możesz pobrać bezpośrednio z wiadomości lub poprosić o nią, kontaktując się z nami pod adresem: lunavistore.kontakt@gmail.com